رفع مشکل قطعی گاز در واحدها

شرکت امین فناور شریف علاوه بر امکان تامین LNG مورد نیاز چنین مجموعه‌هایی، امکان طراحی، تامین و ساخت کل سیستم ذخیره سازی و بخار سازی گاز مایع را دارد. همچنین این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه خدمات مشاوره مهندسی به کلیه مراکز صنعتی تجاری کوچک مقیاس به منظور حل مشکل کمبود و قطعی گاز را اعلام می‌دارد.

 دسته‌ای از مصرف کنندگان صنعتی و تجاری گاز طبیعی وجود دارند که اگرچه در فصل سرما و ایام پیک مصرف دچار کمبود و قطعی گاز می‌شوند اما میزان مصرف گاز و عدم النفع ایشان در ایام قطعی گاز به اندازه‌ای نیست که سود آوری تاسیس و استفاده از یک پلنت تولید LNG را توجیه کند. در این صورت، در محل مصرف، مخازنی که عموما دارای قابلیت جابجایی هستند، به همراه سایر متعلقات، مانند مجموعه بخار ساز، سیستم کنترل فشار و ابزار دقیق نصب شده و متناسب با نیاز هر مجموعه، این مخازن توسط خودروهای حامل LNG شارژ می‌شوند.

 مقرون به صرفه بوده و قابل اجرا می‌باشد. همچنین مجموعه‌ای از مصرف کنندگان (به عنوان مثال گروهی از مراکز خرید فعال در شهر تهران) می‌توانند به صورت اشتراکی در زمینه طراحی و ساخت یک پلنت کوچک مقیاس به منظور رفع نیاز خود سرمایه گذاری کرده و بر حسب نیاز نسبت به شارژ مخازن ذخیره محلی خود اقدام نمایند.

مناسب واحد های تجاری بزرگ و کوچک

پاساژ‌ها و مراکز خرید
هتل‌ها
کارگاه‌های کوچک محلی
رستوران‌ها و ...